JohnMartin Skrevet 22. september 2018 Skrevet 22. september 2018 Er vel ikke helt rette forum å spørre, men finner Homeseer forumet til å være litt overveldende. Er det noen løsning for alle filer og bilder som er borte der? I min søken etter ny kunnskap for å få alt opp å gå, så blir jeg ofte geleidet videre til HS forumet, men der refereres det jo ofte til vedlegg, PDF eller bilder. Og har frem til nå ikke funnet noen vedlegg som fungerer etter at de oppdaterte forumet. ? Er det noe kvikk fiks på dette, eller kommer det aldri til å bli tilgjengelig igjen? Siter
Moskus Skrevet 24. september 2018 Skrevet 24. september 2018 På 22.09.2018 den 15.47, JohnMartin skrev: Er det noe kvikk fiks på dette, eller kommer det aldri til å bli tilgjengelig igjen? Vet ikke men det ER et problem. De oppgraderte forumet noe voldsomt her for leden, håpet er vel at det kommer tilbake engang... Siter
JxxxIxxx Skrevet 24. september 2018 Skrevet 24. september 2018 Det er mange eksisterende topics som tilsynelatende har fått nye "adresser" også. Hvis jeg googler homeseer-relaterte ting så får jeg normalt opp mange linker til topics i HS-forumet, men linkene feiler ofte hvis jeg klikker på dem. Ofte kan jeg finne igjen det samme topic ved å lete meg "manuelt" gjennom forumet, så det finnes, men google har tilsynelatende den gamle adressen.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.