JohnMartin Skrevet 22. september 2018 Skrevet 22. september 2018 Tenkte å ordne backup nå når jeg har fått lagt til så mange enheter, men nettsiden med BLbackup fungerer ikke. Noen som har siste versjon og kan sende meg? Siter
JohnMartin Skrevet 24. september 2018 Forfatter Skrevet 24. september 2018 29 minutes ago, Moskus said: Den ligger i Updateren. Åh.. ? Skulle vært en søkefunksjon på plugin siden. ? Men når jeg tar backup, holder det å bare ta backup av HS mappen. Eller må jeg også inn på z-wave plugin å ta backup of interface? Siter
ZoRaC Skrevet 24. september 2018 Skrevet 24. september 2018 2 timer siden, JohnMartin skrev: Eller må jeg også inn på z-wave plugin å ta backup of interface? Kommer an på interfacet. UZB1 tas det automatisk backup av hver gang du inkluderer/ekskluderer en node. backup legges i en HS-mappe og blir med når du tar backup med BLBackup. Siter
JohnMartin Skrevet 24. september 2018 Forfatter Skrevet 24. september 2018 1 hour ago, ZoRaC said: Kommer an på interfacet. UZB1 tas det automatisk backup av hver gang du inkluderer/ekskluderer en node. backup legges i en HS-mappe og blir med når du tar backup med BLBackup. hmm.. Vet du hva Z-net gjør? Siter
Moskus Skrevet 24. september 2018 Skrevet 24. september 2018 23 minutter siden, JohnMartin skrev: hmm.. Vet du hva Z-net gjør? Den er fra HomeSeer, så den gjør alt. Det er mange backuper hos meg som dukker opp automatisk, veldig behagelig. Og ja, restore fungerer hvis man må. (Jeg prøvde fra en Z-NET til en annen, kun for å teste om routing forsvant med restore. Det gjør den. ). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.