Moskus Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Det begynte i forgår, så vidt jeg vet. Denne RGB-modulen er på yngste datters rom og lyset skal selvfølgelig styres ved leggetid. Jeg klarte ikke finne ut hvorfor hva, alt så ut som det skulle. Så kom jeg på å sjekke assosiasjoner. De så sånn ut: Interessant at den har lagt til noder som ikke finnes. Jeg fjernet alle assosiasjonene utenom Group 5. Men det så ikke ut til å hjelpe. Om noe, så er det flere enheter som kontrolleres. Spesielt med den blå knappen, dsv. Gruppe 3. Noen tips?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Fjernet den fra nettverket og la den til igjen. Foreløpig oppfører den seg skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lasarus Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Samme skjedde også her. Lurer på om det var innstallasjon av Imperihome som var grunnen, men har ikkje fått det verifisert. Etter å ha lagt den til på ny (som unsecure) så har den fungert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Jeg bruker ikke ImperiHome, så det skal vel litt til (i mitt tilfelle). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lasarus Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Den 17.10.2016 klokken 8.43, Moskus skrev: Jeg bruker ikke ImperiHome, så det skal vel litt til (i mitt tilfelle). Fant du ut av problemet Moskus? Eg har ein Fibaro RGBW som tuller til assosiasjonene tilsvarende din (sjå bilete) Tulleassosiasjon.tiff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 21. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2017 Gav til slutt opp, ekskluderte den og inkluderte den på nytt. Har ikke hatt problemet siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.