Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon! 🥇🥈🥉

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

har verisure-plugin kjørende på min HS. Dette har fungert fint lenge, men nå har noen av låsene sluttet å bli oppdatert..

Jeg har 3 stk. Verisure Micro og Mini bokser. En stk. micro på kontordøren, en mini hos mine foreldre, og en micro som styrer dørene i garasjen.

Sistnevnte oppdaterer seg fint, og jeg kan styre den fra HS og HSTouch.

De to andre er det så som så med... 

De fungerer fint i Verisure sin app, men i HS blir det så å si aldri oppdatert noe.

Nå er det en stund siden verisure-plugin ble lagt inn, så jeg sliter litt med å feilsøke :) Noen som kan tenke seg hva som kan være feil her?
Dette er hva jeg ser, når jeg sorterer på "Verisure" (fjernet noen navn, derav sorte firkanter.)

1880377890_ScreenHunter150.thumb.png.2efad0c0de46fafaadee4d054189ac68.png

• 1 måned senere...
Skrevet

Lenge siden jeg har vært her inne, så har vedlikehold vært på pause i lang tid pga personlige årsaker.

Men jeg kan informere om at jeg er i gang igjen, og kjører ny versjon i mitt utviklingsmiljø. Denne virker stabil og vil nok bli sendt ut til et par brukere innen kort tid for testing.

• Like 5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.