Venin Skrevet 28. september 2018 Skrevet 28. september 2018 Dersom jeg prøver å åpne hjemmeautomasjon.no i Chrome Beta for Android (v70) kommer meldingen "Tilkoblingen din er ikke privat". Det er heller ingen måte å komme seg videre på. "NET::ERR_CERT_SYMANTEC_LEGACY" Det fungerer greit i den vanlige Chrome-appen, men den er for pyser. Siter
geirra Skrevet 28. september 2018 Skrevet 28. september 2018 Alle symantec certs blir distrusted fra og 16 Oct, så admin burde bytte til noe nytt eller LE cert om det kan automatiseres. Du får advarsel da du kjører beta versjonen til første utgaven av chrome som distruster symantec helt. Siter
Venin Skrevet 29. september 2018 Forfatter Skrevet 29. september 2018 @iblis som da må tagges kanskje? ? Siter
iblis Skrevet 2. oktober 2018 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg har sendt inn søknad forrige uke for nytt sertifikat og regner med det vil bli godkjent denne uken. Så fort jeg får det nye vil det gamle bli byttet. 2 Siter
Evelen Skrevet 2. oktober 2018 Skrevet 2. oktober 2018 På 28.9.2018 den 15.26, Venin skrev: Dersom jeg prøver å åpne hjemmeautomasjon.no i Chrome Beta for Android (v70) kommer meldingen "Tilkoblingen din er ikke privat". Det er heller ingen måte å komme seg videre på. "NET::ERR_CERT_SYMANTEC_LEGACY" Det fungerer greit i den vanlige Chrome-appen, men den er for pyser. Sertifikater er for pyser. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.