Xytron Skrevet 30. september 2018 Skrevet 30. september 2018 Prøver meg litt frem med tidsstatus for natt. Ønsker tilbakemelding hvordan andre gjør det og om jeg er helt på jordet 1 Siter
Xytron Skrevet 30. september 2018 Forfatter Skrevet 30. september 2018 18 minutter siden, ZoRaC skrev: Jeg gjør det på samme måte. Hvordan trigger du natt? Manuelt? Siter
ZoRaC Skrevet 30. september 2018 Skrevet 30. september 2018 Akkurat nå, Xytron skrev: Hvordan trigger du natt? Manuelt? En knapp på nattbordet, en utenfor gjesterommet og en «knapp» i HSTouch på mobilene våre. Stort sett er det bryteren på nattbordet sol brukes. Siter
Moskus Skrevet 30. september 2018 Skrevet 30. september 2018 9 timer siden, Xytron skrev: Hvordan trigger du natt? Manuelt? Manuelt når taklyset i gangen i 1. etg skrus av. Eller automatisk når det ikke er bevegelse i huset på 45 minutter etter kl. 22:00 OG tv'en eller forsterkeren er av. 1 Siter
ZoRaC Skrevet 30. september 2018 Skrevet 30. september 2018 1 minutt siden, Moskus skrev: Eller automatisk når det ikke er bevegelse i huset på 45 minutter etter kl. 22:00 OG tv'en eller forsterkeren er av. Den var ikke dum - tror jeg må legge til det, for det hender vi glemmer å trykke på knappen... Siter
Xytron Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Skrevet 1. oktober 2018 21 timer siden, Moskus skrev: Manuelt når taklyset i gangen i 1. etg skrus av. Eller automatisk når det ikke er bevegelse i huset på 45 minutter etter kl. 22:00 OG tv'en eller forsterkeren er av. Det høres lurt ut. Kan du vise et bilde? Siter
Moskus Skrevet 1. oktober 2018 Skrevet 1. oktober 2018 Njaaa… det er ikke rare bildet å vise. Det er kun en liten utvidelse av MotionLog-scriptet: Hvis du ser nesten nederst er det en kommentert linje her: 'hs.TriggerEvent("Restart SisteBeveglse timer") Jeg har altså et event som heter "Restart SisteBevegelse timer". Den Eventet restarter bare en timer fra Setup -> Global Variables, Timers & Counters som heter "SisteBevegelse". NÅR SisteBevelse timere en er større enn 45 minutter OG TVen er AV OG klokka er etter kl. 22:00 OG Modus er IKKE Natt ELLER NÅR SisteBevelse timere en er større enn 45 minutter OG TVen er AV OG klokka er før kl. 03:00 Og Modus er IKKE natt SÅ: Sett Modus til Natt 1 Siter
Norseman Skrevet 2. oktober 2018 Skrevet 2. oktober 2018 Vi bruker alltid skallsikring om natta, så det er relativt enkelt hos oss: Siter
ZoRaC Skrevet 2. oktober 2018 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, Norseman skrev: Vi bruker alltid skallsikring om natta, så det er relativt enkelt hos oss: Hvordan aktiveres skallsikring? Jeg ville kanskje hatt motsatt - hvis nattmodus, aktiver skallsikring. Siter
Norseman Skrevet 2. oktober 2018 Skrevet 2. oktober 2018 Det hadde kanskje vært noe mer elegant ja ? Det gjøres med en knapp på Sectors alarm-panel som står ved ytterdøra. Hva med å detektere når tannbørsten er aktiv på kvelden? ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.