kimstoroy Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Noen som vet om et 24 porter Cat 6 patchpanel som passer fargemessig til Ubiquiti Unifi serien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jarle F Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Nå spør jeg sikkert dumt. Hva skal du med fargematchende patchepanel? Har du det på stuebordet? ? Finnes noen pathepaneler i hvit. F.eks HER. Dustinhome.no har også til ca. dobbel pris. Dette er passive systemkomponenter som normalt plasseres i underordnede rom. I en bod eller ett klesskap. Da spiller det mindre rolle hvilken farge det har. Plasser patchepanelet og switch inn i et veggskap med dør, Skapet kan du male i den fargen du ønsker. Det er slik jeg ville gjort det, men jeg vet ikke alltid best. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norseman Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Noen er mer opptatt av estetikk enn andre ? Skjønner OP godt, og når du ser posten hans i tråden under, så blir det nok bra: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimstoroy Skrevet 2. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg ser at det fungerer fint med de sorte jeg har, ville helst hatt alt svart men UniFi switcher er grå og Sonos boksene er hvite så jeg får nok bare leve med det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jarle F Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Der gikk jeg i skriftlig/muntlig fella. Vanskelig å få frem spøkefull tone og annet på forum. Særlig når en ikke kjenner de andre medlemmene. Dette beklager jeg. Ikke meningne å være surmaget eller annet. Jeg ser utrolig mye rart i diverse hjem, så det med patchepanel på stuebordet har jeg faktisk sett. Med tilhørende datakablings kaos rundt om i leiligheten. Det er ett flott patcheskap du har der @kimstoroy Jeg har kun ett lite 15U på loftet. Kan kanskje bli litt mørkt med helsvart innredning. Som jeg linket til ser det ut til at det nærmeste du kommer ensfarget utstyr blir med hvite patchepaneler. Men alt har en kostnad både i kroner for innkjøp og tid for å koble om fra de svarte til hvite. ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.