Godot Skrevet 1. oktober 2018 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg har en virtual device "Brannalarm" og en "Vannlekkasje", det hadde vært kjekt om jeg kunne oppdatere tekst på de devicene (f.eks. UserNote) så jeg kan se hvilke røykvarslere/lekkasjedetektorer som har trigget – og i hvilken rekkefølge. Hva er det beste måten å gjøre dette på? Fant ikke noe åpenbart i event actions, men ser det er mulig å kjøre kommandoer direkte, f.eks. &nhs.SetDeviceValueByRef(80, 0, True) Må jeg eventuelt videre med et vb-script her for å kunne hente ut nåverdien, og så legge til noe? Siter
Moskus Skrevet 1. oktober 2018 Skrevet 1. oktober 2018 Teksten kan settes med hs.SetDeviceString(REF_ID, "En tekst", True) Det enkleste blir nok å scripte det, vil jeg tro. Siter
Christoffer Skrevet 1. oktober 2018 Skrevet 1. oktober 2018 Har laget noe lignende, da har jeg et script jeg trigger i de eventene jeg vil logge og de blir skrevet til en tekstfil så har jeg et annet script som oppdaterer for øyeblikket 3 devicer med de siste tre linjene. Og så har jeg også en device med "Neste" og "Forrige" knapper som da lager en offset på disse devicene slik at jeg kan bla meg gjennom teksfilen. I HSTouch har jeg tre textboxer som er linket til de tre overstående devicene. Siter
Godot Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter Skrevet 6. oktober 2018 Der fant jeg faktisk et script fra Moskus som gjorde akkurat det jeg trengte ? Ser ut som om det ikke er mulig å bruke UserNote, måtte skrive om litt så frontenden min brukte value i stedet for DeviceString, så funket det fint allikevel. Siter
Moskus Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 På 6.10.2018 den 22.55, Godot skrev: Der fant jeg faktisk et script fra Moskus som gjorde akkurat det jeg trengte ? ?? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.