Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Det startet vel for en ukes tid siden, jeg merket at magnetsensoren i døra ikke registrerte, etterhvert prøvde jeg resterende magnetsensorer i huset (4 stk) og ingen registrerte lenger, dem blinket og har strøm, men ingen kommando ble registrert i Domoticz, sjekket logg.

Restartet flere ganger, healet nettverk, men til ingen nytte. Dette er de eneste batteri-drevne enhetene jeg har, men hvorvidt det er problemet vet jeg ikke.

Ellers har jeg diverse strøm-tilsluttede enheter og disse fungerer alle sammen.

UZB1 viser OpenZWave 1.4-235-gd9eb0ff, og Domoticz er V3.5110

Magnetsensorene er av typen Vision ZD2102 AU, som finnes her: http://www.clasohlson.com/no/Z-Wave,-Vision-ZD2102,-magnetkontakt/36-5749

Uten navn.pngUten navn2.png

Uten navn3.png

Tips?

EDIT: Rettelse, jeg har to enheter til på batteri, men de er tomme for strøm og derfor vært ute av drift LENGE

Endret av Evelen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.