jpg Skrevet 7. oktober 2018 Skrevet 7. oktober 2018 Pusser opp huset, og skal ha KNX smarthus løsning, hvor jeg tenkte å integrere ID Lock 150 via HomeSeer. Spørsmålet er om jeg i det hele tatt trenger magnet sensor i dørblad/karm nå som jeg har gått til innkjøp av ID Lock. Magnet sensor fordi jeg ønsker å vite om døren er åpen eller lukket. Hvilke events/statuser får jeg, og kan disse i praksis erstatte behovet for en magnet sensor? Kunne sikkert tatt utgangspunkt i om døren er låst/ulåst, men hvordan vet jeg om døren er lukket/åpen hvis automatisk låsing er deaktivert? Siter
iceball Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 Låsen kan gi deg status på dette, men av det jeg kjenner til så er det bare FutureHome som klarer å tolke informasjonen riktig. HomeSeer klarer det ikke per dags dato. ID-lock har sagt de skal bistå HS med å få låsen riktig inn i systemet, men ville sendt ID-lock mail og spurt om status på dette. Si du ikke kjøper om det ikke kommer på plass snart Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.