LEHoisveen Skrevet 7. oktober 2018 Skrevet 7. oktober 2018 Fungerer fibaro sine dimmer 2 uten kontroller? Har ikke fått uzb1 sticken enda og klør i fingrene etter å få montert enhetene. Kan jeg montere før uzb1 kommer eller bør jeg vente til den er ankommet? Sent fra min SM-G955F via Tapatalk Siter
Vitellius Skrevet 7. oktober 2018 Skrevet 7. oktober 2018 Ja, du kan montere de (men vent med å sette inn impulsfjær i bryteren). De fungerer som "dumme" brytere inntil du får inkludert de... Siter
LEHoisveen Skrevet 7. oktober 2018 Forfatter Skrevet 7. oktober 2018 Ja, du kan montere de (men vent med å sette inn impulsfjær i bryteren). De fungerer som "dumme" brytere inntil du får inkludert de...Takk, da skal det testes, krever disse forresten en enkel eller dobbelbryter?Har kjøpt en enkle bryter for å erstatte en vridimmer, men har også to doble brytere i to veggbokser som styrer fire lamper, lurer på om det er mulig.Sent fra min SM-G955F via Tapatalk Siter
Vitellius Skrevet 7. oktober 2018 Skrevet 7. oktober 2018 (endret) 1 time siden, LEHoisveen skrev: Takk, da skal det testes, krever disse forresten en enkel eller dobbelbryter? Det holder i utgangspunktet med en enkeltbryter, men ved å bruke en dobbeltbryter kan du også benytte/kontrollere S2 inngangen. Denne kan du da bruke til å styre direkte-assosiert "devices" eller som scene-kontroller. Jeg bruker doble brytere på mine dimmere. 1 time siden, LEHoisveen skrev: men har også to doble brytere i to veggbokser som styrer fire lamper, lurer på om det er mulig. Ikke uten videre (med én dimmer hvis det er det du tenker på). Da må du i såfall sette inn flere dimmere. Endret 7. oktober 2018 av Vitellius Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.