petersv Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg vet ikke om det er noe jeg har trykket på, men new-knappen har blitt borte, så jeg har ikke noen bra måte lengre å gå til første uleste post. Nå står bare de topic-ene som har uleste innlegg som fet, og trykker jeg på dem kommer jeg til 1. side i tråden. Hjelp! 1 Siter
Moskus Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 Flyttes til riktig forum... "New"-knapp? Jeg må ha gått glipp av noe. Hvor var den? Jeg bruker stort sett Ulest Innhold: ... @iblis ? Siter
SveinHa Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 (endret) Den der lille prikken foran emnetittelen gjør den jobben. Endret 8. oktober 2018 av SveinHa Siter
petersv Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter Skrevet 8. oktober 2018 Takk @SveinHa, der var den. Før var det en rød "new" knapp der, rart den ble byttet med prikk. Kanskje noe på min nettleser? Siter
Moskus Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 12 timer siden, petersv skrev: Før var det en rød "new" knapp der, rart den ble byttet med prikk. ... den har vært en prikk så lenge jeg har vært på forumet? Jeg har riktignok brukt "minimalisert" hele tiden: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.