Lazarus Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Tips: Da ser det ut til at MikroTik kaster seg med i gjengen som har apper med adminstrasjonsgrensesnitt. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mikrotik.android.tikapp Virket greit det lille jeg har testet, men som alltids med beta versjoner, den kan ha bugs. Liten snutt fra Sesame Street som dette minnet meg på. ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Tja, dette blir jo spennende. Winbox er greit nok, men selv webgrensesnittet (som nesten er prikk likt Winbox) er komplisert nok. Lurer på hvordan de skal klemme all funksjonaliteten inn i appen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazarus Skrevet 11. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, Moskus skrev: Tja, dette blir jo spennende. Winbox er greit nok, men selv webgrensesnittet (som nesten er prikk likt Winbox) er komplisert nok. Lurer på hvordan de skal klemme all funksjonaliteten inn i appen... Ved å gjøre appen tilsvarende komplisert... ? Per i dag så er appen en kopi av winbox med litt mindre funksjonalitet og et friskere grensesnitt. så ikke noen revolusjon, men kjekt å slippe å dra frem pc-en for å justere småting mens en ligger å trekker kabler på loftet. Har testet den og den er OK til små justeringer som å lage en statisk IP og liknende. Men skal jeg jobbe med konfigurasjonen så kommer jeg til å benytte winbox inntil de endrer på appen. Tenker de legger til filter muligheter på en del lister, det vil hjelpe betraktelig. Og så er det kanskje lov å håpe på et oversiktlig "Dashboard" som startbilde? ? Spennende å se hva de finner på, men godt de i det minste ikke ligger på latsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazarus Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 Ny versjon ute nå. Med nytt design og betydelige forbedringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ITDiver Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) Hei, Jeg ønsker å bytte brannmur til en Mikrotik. Har noen av dere modell anbefallinger? Det jeg ser på er å montere i rack (1U) og hadde vært greit med PoE. Jeg ønsker ikke wifi på routen, den kommer til å stå i et skap. Er det overkill med noe som denne?: Mikrotik CRS328-24P-4S+RM Cloud Router Switch Endret 24. november 2018 av ITDiver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.