Mastiff Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 Godt å vite. Neste gang jeg må bytte ut noen temperatursensorer, prøver jeg det. Eller...med den hastigheten de går i stykker (to Oregon og ingen Viking på de siste årene...) kan det nok ta litt tid. Men jeg har ett rom som er litt fiklete å få inn på 433 mHz på grunn av ei diger, gammel pipe (feieren kikket inn i den og sa at her kom iallfall nissen inn - den er rundt 1x0,75 m stor og det er bokstavelig talt murt stigtrinn på innsiden!), så jeg må vurdere å gjøre det på grunn av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 2 timer siden, Mastiff skrev: Ellers virker det ikke som om de IKEA-gardinene ikke kan kjøres direkte på noe system foreløpig: Hvis de kan legges inn i IKEA-hub'en, og det må vi nok forutsette (jeg anser det som usannsynlig at de går via Wifi), så snakker de Zigbee, og man kan da sikkert bruke deCONZ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 Aha, jeg trodde ut fra artikkelen at de bare snakket med IKEAs egne greier. Dumme meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.