mosfet Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 Finnes det en USB-lader for fast installasjon i en veggboks e.l.? Det enkleste er jo å bruke en mobillader til 50 kr, men jeg ønsker å montere det fast til en Z-wave multisensor. Det finnes kanskje kontakter med USB-uttak i? Alternativet er jo PoE til USB, men multisensoren skal monteres ved siden av et 230V uttak. Siter
Lazarus Skrevet 25. august 2016 Skrevet 25. august 2016 Tror kanskje en 5v trunking box, som den @lilfire nevnte i Hva har du automatisert idag, er det du leter etter. Siter
mosfet Skrevet 25. august 2016 Forfatter Skrevet 25. august 2016 Tror kanskje en 5v trunking box, som den @lilfire nevnte i Hva har du automatisert idag, er det du leter etter.Perfekt! Akkurat det jeg leter etter. Siter
Moskus Skrevet 25. august 2016 Skrevet 25. august 2016 Tror til og med Biltema har noen greie som kan brukes, men jeg er ikke kar om å finne linken til dem... Siter
lilfire Skrevet 25. august 2016 Skrevet 25. august 2016 Hmm, om det stemmer at Biltema har noe tilsvarende er det veldig interessant! Jeg trenger flere slike innwall trafoer men synes prisen og frakta til powerdin er litt stiv. Har bestill et par varianter på ebay nå, men skeptisk til Kina varer når det gjelder sterkstrøm. Siter
mosfet Skrevet 25. august 2016 Forfatter Skrevet 25. august 2016 Hmm, om det stemmer at Biltema har noe tilsvarende er det veldig interessant! Jeg trenger flere slike innwall trafoer men synes prisen og frakta til powerdin er litt stiv. Har bestill et par varianter på ebay nå, men skeptisk til Kina varer når det gjelder sterkstrøm. Enig. Har sett en del eksempler på billige mobilladere som har blitt for varme og smeltet. Siter
mk1 black limited Skrevet 25. august 2016 Skrevet 25. august 2016 1 hour ago, lilfire said: Hmm, om det stemmer at Biltema har noe tilsvarende er det veldig interessant! Jeg trenger flere slike innwall trafoer men synes prisen og frakta til powerdin er litt stiv. Har bestill et par varianter på ebay nå, men skeptisk til Kina varer når det gjelder sterkstrøm. Denne? http://www.biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Kontakt-strombryter-og-dimmer/USB-uttak-2000034745/ 2 Siter
Moskus Skrevet 25. august 2016 Skrevet 25. august 2016 5 minutter siden, mk1 black limited skrev: Denne? http://www.biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Kontakt-strombryter-og-dimmer/USB-uttak-2000034745/ Ja! Bare fjern plasten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.