Kurt Näslund Skrevet 16. oktober 2018 Skrevet 16. oktober 2018 Heisann, Har akkurat fått min Smartthings v2 hub på nettverket, men jeg må si jeg undrer meg litt om alt er som det skal? Jeg har en eksisterende Philips Hue hub og et knippe lamper...ingen av de får jeg tak i via Smartthings app. Da får jeg beskjed om at jeg trenger en hub... Jeg har også en IDLock 101 med z-wave modul. Hvordan dukker den opp i appen? Trodde det var støtte for denne ettersom den har en z-wave modul? Ja litt frustrert... Hjelp? Mvh, Kurt Näslund Siter
Kurt Näslund Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Skrevet 16. oktober 2018 Jeg hsr forøvrig løst dette med låsen, men sliter fortsatt med Philips Hue og Smartthings Mvh, Kurt Siter
Moskus Skrevet 17. oktober 2018 Skrevet 17. oktober 2018 Hvis du har en Hue hub så burde det jo være enkelt: https://support-us.samsung.com/cyber/popup/iframe/pop_troubleshooting_fr.jsp?from_osc=&homeid=635443&idx=649722&modelcode=F-H-ETH-001&modelname=F-H-ETH-001& ... men jeg trodde SmartThings støttet Zigbee direkte? Siter
Kurt Näslund Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter Skrevet 17. oktober 2018 jau da, nå dukket lampene opp også. Litt merkelig, men tok bare laaang tid før de ble auto-discovered. Så da har ting løst seg. Nå kikker jeg videre etter garasjeportåpner og slikt. Ser litt på Gogogate 2 Mvh, Kurt Siter
Lux Skrevet 22. oktober 2018 Skrevet 22. oktober 2018 Hue pærene kan kobles direkte til ST men da vil de aldri kunne fjernes igjen fra pæren sitt perspektiv. Med andre ord funker det best å ha de på HUE hub'en. IKEA trådfri derimot kan fint kobles direkte til ST Sånn om du tenker å kjøpe mer. Som du nevner tar det en god stund fra HUE hub er oppdaget til pærene kommer inn i ST. Samtidig er det litt uklart når de endrer navn, om du endrer i HUE appen osv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.