nixer Skrevet 16. oktober 2018 Skrevet 16. oktober 2018 Fikk nylig en Sensibo for styring av varmepumpe. Den funker bra, men fuktighetssensoren virker riv ruskene gal. Den viser rundt 59% når de 4 andre sensorene jeg har satt i rommet midlertidig viser mellom 30-40%. Den kan kalibreres, men såpass mye feil bør den vel ikke vise. Noen andre som har erfaring med disse enhetene? Sensibo selv er sta, og mener den ikke er feil.... wtf. Siter
berland Skrevet 16. oktober 2018 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg har en 2 år gammel slik Sensibo. Den viser for øyeblikket 34, mens tre andre i noen meters omkrets viser 39, 32 og 39. Siter
nixer Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Skrevet 16. oktober 2018 (endret) 1 time siden, berland skrev: Jeg har en 2 år gammel slik Sensibo. Den viser for øyeblikket 34, mens tre andre i noen meters omkrets viser 39, 32 og 39. Det virker mer normalt ja. Tydelig at noe galt med den jeg har. Rimelig irriterende at Sensibo selv mener at 50-70% fuktighet er helt normalt i nytt hus Endret 16. oktober 2018 av nixer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.