Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Spørsmål

Skrevet

Bruker denne i et 24v system
Er det mulig å sette denne opp slik at inngangen for bryter (I1) kun lukker det innebygde releet (Slår på) når den får 24VCD minus på inngang I1 ?

Slik den er fungerer default så åpner den releet (Slår av forbruker) visst den har blitt fjernstyrt til å være AV og lukker (Slår på) visst er fjernstyrt til å være PÅ.

Vanskelig å forklare, så håper noen forstår 1f642.png:)

altså, det jeg ønsker er at Qubino'en gå i OFF når minus på I1 blir kuttet, uavhengig hvilken status releet hadde fra før

4 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

• 0
Skrevet

Jeg skal ikke si at det ikke går, men jeg tviler. Du må rett og slett lese manualen og sjekke om det er en parameter som gjør det du vil.

Kanskje parameter 1 kan?

image.png

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.