Kubegutt Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) Sikkert jeg som har sovet, men plutselig fungerer jo HomeSeer + Google Home på norsk Er det noen som har en oversikt over de norske kommandoene? Som "OK Google, - Aktiver <event>" osv? Rune Endret 17. oktober 2018 av Kubegutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Actibus Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Klarer ikke å styre noe i HS på norsk her, jeg må si kommandoen på engelsk.. Hu skjønner andre ting på norsk, bare ikke HS relaterte ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kubegutt Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2018 Har du oppgradert appen på telefonen din? Det er først da dette skjedde hos meg, - da kan man sette språk også, på selve google home enhetene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johs. Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 4 timer siden, Kubegutt skrev: Sikkert jeg som har sovet, men plutselig fungerer jo HomeSeer + Google Home på norsk Er det noen som har en oversikt over de norske kommandoene? Som "OK Google, - Aktiver <event>" osv? Rune sjekk; https://support.google.com/googlehome/answer/7073578?hl=no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kubegutt Skrevet 18. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2018 (endret) Se der ja Takk! Ser forøvrig at oppskriften ikke er iht den nyeste versjonen av Google Home for iPhone. Endret 18. oktober 2018 av Kubegutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.