ZoRaC Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Fibaro dimmer 2 har en parameter for å velge om bryter skal sette lyset til «last level» eller en fast brightnessverdi. F.eks på badet har jeg magnetbryter på døra og dimmenivå avgjøres av tid på døgnet, husstatus, osv. Problemet er jo gjester som trykker på bryterne og man får da «last level». Noen som endret parameter for dimmenivå gjennom døgnet med events? Noen ulemper med å gjøre det? Jeg kommer ikke på noen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Er jo bare å teste, det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 18. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2018 1 time siden, Moskus skrev: Er jo bare å teste, det! Joda, men med så mange smarte folk på dette forumet, så synes jeg det er rart ingen benytter den metoden... Tenker det må være en grunn til at ingen gjør det slik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Det er fordi vi ikke er plaget av gjester som skrur på lyset, for ved bevegelse vil lyset uansett stilles på korrekt nivå. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 18. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2018 2 timer siden, Moskus skrev: Det er fordi vi ikke er plaget av gjester som skrur på lyset, for ved bevegelse vil lyset uansett stilles på korrekt nivå. Problemet er jo at folk trykker på bryterne på veggen utenfor rommet, før de i det hele tatt åpner døra... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christoffer Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 59 minutes ago, ZoRaC said: Problemet er jo at folk trykker på bryterne på veggen utenfor rommet, før de i det hele tatt åpner døra... ? Samme problemet her, Det jeg har gjort er å lage til en gjestemodus så kan gjestene trykke til de blir blå i trynet. Her er Det jeg som bestemmer ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 4 timer siden, ZoRaC skrev: Problemet er jo at folk trykker på bryterne på veggen utenfor rommet, før de i det hele tatt åpner døra... ? Ja? Og når de da går inn i rommet, så blir lyset stilt som det skal være. Så får de et hint om at de gjør feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.