GĂ„ til innhold
  • Bli medlem
StĂžtt hjemmeautomasjon! đŸ„‡đŸ„ˆđŸ„‰

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har Smartthings v3 huben, og lurer pÄ Ä kjÞpe meg en slik:

Heatit Z-TRM2

Noen som har testet denne mot Smartthings? Ser at der ligger DH for V1 termostaten, men ikke V2?

Skal bytte ut de vanlige termostatene jeg har idag. Det jeg Þnsker Ä ha i Smartthings appen er nÄvÊrende temperatur, setpoint lav og hÞy, on og off. 

Skrevet

Jeg har V1 og de funker godt. Usikker pÄ v2 dog.

Kan sette "setpoint" ogsÄ i tilegg sette inn max temp (feks for tregulv). Man kan ogsÄ gjÞre litt facy stuff om man kombinerer WebCore og power modus. Hvor man kan ha en ekstern fÞler (feks en xiaomi temp fÞler for 90 kr) ogsÄ justere powersettings direkte istede for Ä la den styre selv. Litt usikker pÄ om jeg ville latt deres tempfÞler bestemme noe annet. Men er relativt fornÞyd, de ser bra ut ogsÄ :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies pÄ din enhet for Ä gjÞre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.