ronnyandre Skrevet 20. oktober 2018 Skrevet 20. oktober 2018 Har allerede IKEA-pærer, som for øyeblikket er knyttet mot Philips Hue-huben, kan jeg også få lagt strømpluggene til Hue, eller må jeg opp med Trådfri GW for å få dette til? Siter
ZoRaC Skrevet 20. oktober 2018 Skrevet 20. oktober 2018 34 minutter siden, ronnyandre skrev: Har allerede IKEA-pærer, som for øyeblikket er knyttet mot Philips Hue-huben, kan jeg også få lagt strømpluggene til Hue, eller må jeg opp med Trådfri GW for å få dette til? Er vel bare å prøve? Siter
ronnyandre Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter Skrevet 21. oktober 2018 Har prøvd og ikke fått til, men tenkte kanskje det var noe jeg gjorde feil. Siter
Kensko Skrevet 26. oktober 2018 Skrevet 26. oktober 2018 Lurte litt på det samme. Skal innom Ikea i dag og er i tvil om jeg tar med en gateway eller ei. Gjør kanskje det uansett. Siter
SveinHa Skrevet 30. oktober 2018 Skrevet 30. oktober 2018 Kan en legge til kun Trådfri Adapter til Trådfri Gateway eller må en ha Trådfri Kontrollsett? Siter
WelshViking Skrevet 7. november 2018 Skrevet 7. november 2018 Jeg har 2 adaptere gående i huset. Den ene er koplet mot bryteren i settet og den andre er koplet mot en rund fjernkontroll. Venter nå på at HomeKit/Trådfri skal oppdateres, slik at adapteren kan styres mot sol ned/opp. Styring via Trådfri app'en fungerer utmerket, samt tidsstyring. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.