Er på utkikk etter ett brukervennlig smart hjem oppsett, pris er ikke noe som betyr så alt for mye.
Det jeg har i dag er bare DEVIreg Smart Termostat med WiFi, vet ikke om disse er mulig å integrere i noen av systemene?
Hovedsakelig er jeg ute etter lys styring, dør lås, Somfy motor kompatibel, brannalarmer, varme styring, sonos kompatibel, vann sensor, velux takvindu kompatibel. (mesteparten kan løses med fibaro Z-wave)
Har lest litt om Fibaro home center, virker som det er blandete følelser når det kommer til stabilitet. ?
Er det like greit å bruke en dedikert pc som sentral/server?
Spørsmål
Lofoten
Hei :)
Er på utkikk etter ett brukervennlig smart hjem oppsett, pris er ikke noe som betyr så alt for mye.
Det jeg har i dag er bare DEVIreg Smart Termostat med WiFi, vet ikke om disse er mulig å integrere i noen av systemene?
Hovedsakelig er jeg ute etter lys styring, dør lås, Somfy motor kompatibel, brannalarmer, varme styring, sonos kompatibel, vann sensor, velux takvindu kompatibel. (mesteparten kan løses med fibaro Z-wave)
Har lest litt om Fibaro home center, virker som det er blandete følelser når det kommer til stabilitet. ?
Er det like greit å bruke en dedikert pc som sentral/server?
Fibaro home center lite
Fibaro Home Center 2
HomeTroller-SEL
Futurehome smarthub
Eventuelt:
Intel Nuc NUC7i7DNK2E Dawson Canyon
Z-wave usb
Hvordan Z-wave USB er anbefalt?
Hvordan programvare anbefales?
HomeSeer HS3
openHAB
Domoticz
på forhånd takk :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider
6 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.