Go4IT Skrevet 21. oktober 2018 Skrevet 21. oktober 2018 Skulle gjerne sluppet å ha gardiner på bad og WC, så jeg har ventet på at Aeotec skulle komme med sin forhåndsannonserte smartfilm for påmontering på eksisterende vinduer. Ser nå at dette produktet dessverre er kansellert. Imidlertid finnes det andre løsninger, f.eks Sonte Film og Smart Tint. Er det noen som har prøvd disse eller tilsvarende løsninger? Siter
Moskus Skrevet 21. oktober 2018 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg har en liten rull Sonte film i kjelleren men har ikke montert den. Vurderer det imidlertid på et par vinduer, vi bygger ut for tiden. Siter
Thomas_E Skrevet 12. februar 2019 Skrevet 12. februar 2019 (endret) Ble det noe av @Moskus eller @Go4IT? Jeg har noen svære stuevinduer hvor jeg gjerne vil kunne hindre innsyn når jeg ønsker. Men jeg er litt skeptisk til om det blir merkbart dårligere utsyn på vinduene når "frostingen" er avslått. Vurderer selv å teste på et baderomsvindu. Endret 12. februar 2019 av Thomas_E Siter
Moskus Skrevet 12. februar 2019 Skrevet 12. februar 2019 Nei, ikke enda. Men vi vurderer det sterkt på et vindu hvor det er vanskelig å få til annen skjerming på. Siter
Go4IT Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Skrevet 12. februar 2019 Starter straks oppussing av 3 bad hvorav 2 med vindu. Disse vil bli klargjort for smart vindusfilm, men vet ikke hvilken type jeg velger eller når denne blir installert. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.