oakl Skrevet 22. oktober 2018 Skrevet 22. oktober 2018 Hei. Har litt trøbbel med noen av energy visningene i Homeseer. Her f.eks. er en panelovn som jeg vet står på noe hver eneste dag. Allikevel i ukes-visningen i Energy History så er det stadig dager hvor forbruket tilsynelatende er null. Forbruk pr. time siste to tager ser korrekt ut (ovnen er sdatt opp med dag/nattsenk) : Noen idéer hva dette kan skyldes? Siter
ZoRaC Skrevet 22. oktober 2018 Skrevet 22. oktober 2018 58 minutter siden, oakl skrev: Noen idéer hva dette kan skyldes? Sikker på at panelovnen er koblet til Energy-funksjonen i HomeSeer? Er visst ganske dårlig API internt mot Energy-delene, så det er mye utstyr som ikke kommuniserer med den, så vidt jeg har skjønt. Siter
oakl Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Ja en plass må jo de dataene som faktisk blir logget komme fra. Ser nå at jeg har samme problem for andre enheter også. Kanskje energy-databasen har blitt korrupt på en eller annen måte? Ser i loggen at enhetene har rapportert energi jevnlig også de dagene hvor energy history ikke viser noen ting. Endret 22. oktober 2018 av oakl Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.