bergetun Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Er det noen her som kan hjelpe meg med et simpelt LUA skript i Telldus? I båten har jeg vannbåren varme som varmes av en dieselvarmer. Altså dieselvarmeren varmer opp vannet og varmevekslere rundt om i båten (6 stk) omgjør varmtvannet til varmluft ved hjelp av såkalte varmevekslere. Jeg kan starte selve dieselvarmeren og de forskjellige varmevekslerene gjennom Telldus. "Problemet er at det tar ca 15 minutter før vannet i sløyfen blir varmt, så det er ikke vits eller ønskelig å starte de forskjellige varmevekslerene før vannsløyfen er varm. Det jeg ønsker er en virtuell "bryter" som først starter selve dieselvarmeren og deretter varmevekslerene etter ca 10 minutter. På forhånd, tusen takk for hjelpen Siter
arneolav Skrevet 7. november 2018 Skrevet 7. november 2018 Beklager sent svar. Du behøver ikke Luaskript for det der. Du gjør det med noe museklikk i Live. Legg inn start og forsinkelse for neste start. Evt. test på temperatur for neste start. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.