presta Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Hei! Jeg har fått installert en Z-therm 2 og sliter litt i Homeseer med å få den riktig. Jeg er en relativt fersk bruker av Z-wave. Når jeg måler med IR termometer i gulvet så måler jeg opp til 27 grader. Så max temp er OK. I rommet så er det i overkant av 20 grader, men temperaturen i lista nr 3 fra bunnen viser 25 grader. På displayet så står det 16.5 grader og gulvet varmer. Så jeg forstår ikke helt hva som ikke fungerer. Er det noen som har denne termostaten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Sveinogen Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 På termostaten, har du valg A (airtemp) F (Floor temp) eller AF (kombinasjon av Air/Floor)? Har du gulvføler tilkoblet? Det som vises i display er gjennomsnitt av føler målingene. Så mulig du har valgt feil der? Hold inne confirm i 10 sek, velg Sen, og A,F eller AF alt ettersom hva du har koblet til av sensor. Ch 2,3 og 4 rapporterer temperatur. Ch 2 Romføler Ch 3 Ekstern føler Ch 4 Gulvføler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
presta
Hei!
Jeg har fått installert en Z-therm 2 og sliter litt i Homeseer med å få den riktig. Jeg er en relativt fersk bruker av Z-wave.
Når jeg måler med IR termometer i gulvet så måler jeg opp til 27 grader. Så max temp er OK.
I rommet så er det i overkant av 20 grader, men temperaturen i lista nr 3 fra bunnen viser 25 grader.
På displayet så står det 16.5 grader og gulvet varmer.
Så jeg forstår ikke helt hva som ikke fungerer. Er det noen som har denne termostaten?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
1 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.