Armas Skrevet 28. oktober 2018 Skrevet 28. oktober 2018 Hei! Jeg har en del sensorer fra Philips hue. De måler bevegelse, lys og temperatur. (Selv om jeg ikke får opp noe data for lys ennå). Er det mulig å logge data fra denne med Device history pluginen? Siter
ZoRaC Skrevet 28. oktober 2018 Skrevet 28. oktober 2018 44 minutter siden, Armas skrev: Er det mulig å logge data fra denne med Device history pluginen? Ja, du kan vel logge hva du vil med DH, så vidt jeg vet? Siter
Armas Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter Skrevet 28. oktober 2018 14 minutter siden, ZoRaC skrev: Ja, du kan vel logge hva du vil med DH, så vidt jeg vet? Det trodde jeg også, men de dukker ikke opp i listen for devices som kan overvåkes. Dersom jeg åpner en annen sensor, feks en multisensor, så har denne en egen "device history" fane - det har ikke hue-sensorene. Er det noen som gjør dette, eller vet hvordan man får det til? Siter
Armas Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Skrevet 29. oktober 2018 Restartet både Jowie Hue og Device History og da ordnet det seg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.