Xytron Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Trenger hjelp av noen smarte til å finne ut hvor i denne ikke fungerer Siter
Moskus Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 1. HomeSeer har en sammenkoblingsfunksjon. Denne finner du på Device Properties siden. 2. Hvis du vil gjøre mer enn On og Off, så bruk enten funksjonen over, eller (som meg) dette scriptet. 3. Hva nøyaktig fungerer ikke? Ser jo ikke akkurat ut som det burde være noen feil der... Siter
Xytron Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Skrevet 29. oktober 2018 1. Den.viste jeg ikke om. Må sjekkes 2. Skal sjekke ut scriptet også 3. Lyset på vaskerommet slås hverken av eller på samtidig som hovedlyset Siter
ZoRaC Skrevet 30. oktober 2018 Skrevet 30. oktober 2018 8 timer siden, Xytron skrev: Lyset på vaskerommet slås hverken av eller på samtidig som hovedlyset Oppdaterer devicestatusen seg på hovedlyset? Er assosiasjoner riktig satt opp? Siter
Xytron Skrevet 31. oktober 2018 Forfatter Skrevet 31. oktober 2018 Fant feilen. En liten blings av meg. Hadde sammenkoblet Switch Multilevel 1 og Switch Multilevel 2 Siter
bjornepappa Skrevet 6. november 2018 Skrevet 6. november 2018 Du kan også bruke "linked device", enten éin eller begge veger. Siter
Xytron Skrevet 6. november 2018 Forfatter Skrevet 6. november 2018 5 timer siden, bjornepappa skrev: Du kan også bruke "linked device", enten éin eller begge veger. Gjorde det, og det fungerte utmerket. Takker 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.