Teza Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Når jeg ser på beskrivelser av hvordan UBZ1 skal legges til er det stort sett som på følgende bilde: Dog når jeg prøver får jeg bare opp ett valg under "Plug-ins": Går jeg ned på "Additional Interfaces", får jeg opp følgende liste under "Wireless Receiver and Transceiver": Det er tydelig at jeg har glemt noe, men ser ikke helt hva. Endret 29. oktober 2018 av Teza Endre overskrift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Johs. Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Se under: Lighting & Primary Technology Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Teza Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 Doh, takker @Johs.! Så fremgangsmåten for å legge til UZB1 er som følger: Trykk på "PLUG_INS" og deretter "Manage" Fra listen "Additional Interfaces" velger du "Lighting & Primary Technology" Klikk avhukingsboksen for "HomeSeer Z-Wave" plug-in Trykk på "Download and Install" Plug-in blir installert og legges til i listen over installerte plug-in. Trykk på for å aktivere plug-in, oppdater nettleservinduet, åpne menyen "PLUG-INS" og trykk "Z-Wave" Velg menyvalget "Controller Management" Trykk "Add Interface" Trykk på tekstfeltet "Name:", skriv inn et meningsfylt navn og trykk "Submit". I feltet "Interface Model:" velger du "Z-Wave.me UZB" For å finne riktig Serie port (com port), trykker du Startknappen, skriv inn "Enhetsbehandling" og trykk på "Enhetsbehandling" i listen. Se i listen "Porter (COM og LPT)", hvilket port nummer som UZB1 har fått tildelt. I dette tilfellet COM6. Velg rett COM port under nedtrekks menyen "Serial Port:" Trykk knappen "Add" Trykk deretter på for å aktivere plug-in Systemet vil da jobbe litt med å aktivere Dersom alt går som det skal, endres iconet til . Plug-in skal da være klart til bruk. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Teza
Når jeg ser på beskrivelser av hvordan UBZ1 skal legges til er det stort sett som på følgende bilde:
Dog når jeg prøver får jeg bare opp ett valg under "Plug-ins":
Går jeg ned på "Additional Interfaces", får jeg opp følgende liste under "Wireless Receiver and Transceiver":
Det er tydelig at jeg har glemt noe, men ser ikke helt hva.
Endre overskrift
Lenke til kommentar
Del på andre sider
2 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.