Teza Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Når jeg ser på beskrivelser av hvordan UBZ1 skal legges til er det stort sett som på følgende bilde: Dog når jeg prøver får jeg bare opp ett valg under "Plug-ins": Går jeg ned på "Additional Interfaces", får jeg opp følgende liste under "Wireless Receiver and Transceiver": Det er tydelig at jeg har glemt noe, men ser ikke helt hva. Endret 29. oktober 2018 av Teza Endre overskrift Siter
0 Johs. Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Se under: Lighting & Primary Technology Siter
0 Teza Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Skrevet 29. oktober 2018 Doh, takker @Johs.! Så fremgangsmåten for å legge til UZB1 er som følger: Trykk på "PLUG_INS" og deretter "Manage" Fra listen "Additional Interfaces" velger du "Lighting & Primary Technology" Klikk avhukingsboksen for "HomeSeer Z-Wave" plug-in Trykk på "Download and Install" Plug-in blir installert og legges til i listen over installerte plug-in. Trykk på for å aktivere plug-in, oppdater nettleservinduet, åpne menyen "PLUG-INS" og trykk "Z-Wave" Velg menyvalget "Controller Management" Trykk "Add Interface" Trykk på tekstfeltet "Name:", skriv inn et meningsfylt navn og trykk "Submit". I feltet "Interface Model:" velger du "Z-Wave.me UZB" For å finne riktig Serie port (com port), trykker du Startknappen, skriv inn "Enhetsbehandling" og trykk på "Enhetsbehandling" i listen. Se i listen "Porter (COM og LPT)", hvilket port nummer som UZB1 har fått tildelt. I dette tilfellet COM6. Velg rett COM port under nedtrekks menyen "Serial Port:" Trykk knappen "Add" Trykk deretter på for å aktivere plug-in Systemet vil da jobbe litt med å aktivere Dersom alt går som det skal, endres iconet til . Plug-in skal da være klart til bruk. 3 Siter
Spørsmål
Teza
Når jeg ser på beskrivelser av hvordan UBZ1 skal legges til er det stort sett som på følgende bilde:
Dog når jeg prøver får jeg bare opp ett valg under "Plug-ins":
Går jeg ned på "Additional Interfaces", får jeg opp følgende liste under "Wireless Receiver and Transceiver":
Det er tydelig at jeg har glemt noe, men ser ikke helt hva.
Endre overskrift
2 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.