antook Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Hei, er ny her på forumet, på tips fra hjemmeautomasjonsentusiast Kjetil Nysæter ila AMS/HASS fordrag i Bergen (https://www.meetup.com/embedded-BGO/events/254660312/). På foredraget kom blant annet HAN dongler opp som tema, noe jeg syntes virker interessant som input til homeassistant som jeg kjører. Ut av det blå jeg fikk nettopp tilbud fra Fjordkraft som er min strømleverandør om å delta i et test-program kalt "Fjordkraft Puls", som tilsynelatende vil skaffe meg en gratis HAN dongel (se vedlagt bilde). Har noen andre her hørt om dette programmet, og eventuelt hacket litt på denne dongelen for å kunne snakke med den utenom appen? Gjorde et kjapt søk her på forumet, men fant ingenting. 1 Siter
Teza Skrevet 30. oktober 2018 Skrevet 30. oktober 2018 Takker for tipset, har sent en mail til Fjordkraft med forespørsel om å kunne delta. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.