GO_Nilsen Skrevet 30. oktober 2018 Skrevet 30. oktober 2018 Prøvde å koble sammen HS med google home idag. Da jeg velger homeseer i appen, taster myhs user/pass, kommer det opp at det var problemer med oppgradering av systemet, sjekk tilkobling. Tilkoblingen ser ut til å være helt fin da jeg kan koble meg på MyHS uten problemer. Noen som vet? Siter
Zulboom Skrevet 30. oktober 2018 Skrevet 30. oktober 2018 2 timer siden, GO_Nilsen skrev: Prøvde å koble sammen HS med google home idag. Da jeg velger homeseer i appen, taster myhs user/pass, kommer det opp at det var problemer med oppgradering av systemet, sjekk tilkobling. Tilkoblingen ser ut til å være helt fin da jeg kan koble meg på MyHS uten problemer. Noen som vet? I denne tråden er problemstillinga di diskutert (sjå lenke). Det du må gjere for å få "connecta" GH mot HS er å deaktivere voice command på alle devices, og aktivere dei igjen på dei du faktisk skal bruke. Tråden dekkar også ein del andre kjekke ting med GH. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.