SveinHa Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Prøvd å oppdatere fw på min Z-Stick og det så ut til at opplastingen gikk fint men verify feilet og dermed var hele pinnen steindød. En supportsak med Aeotec konkluderte slik i dag: Sitat So we are looking for another method for firmware update at this time as this has caused more issues for other users as well. For this case, I can only suggest having the zstick replaced under warranty for now until we can determine a more reliable method of updating the zstick Gen5. Jeg skal få beskjed når de har en fugerende løsning og da oppdaterer jeg tråden her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dennis87 Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Aha derfor de tok fw filene bort fra siden ? Oppdaterte min som gikk helt fint for et par uker siden. Skulle hjelpe en kompis og da var filene og fw guiden borte fra nettsiden til Aeotec. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cap Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Noen som vet om det er noe nytt her? Kjøpte akkurat en ny Aeotec Gen 5 stick, da UZB min er ustabil (uvisst om det er hardware, eller software, men etter 2 reinstall og bygd Zwave nettverk på nytt, så gir jeg opp). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Det er faktisk forholdsvis sjeldent at det er selve interfacet som er problemet, men det har skjedd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cap Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Vel, nå får vi se hvordan denne sticken fungerer, den andre har jo kjørt seg i nesten 5 år.... Merkelig, måtte kjøre erase av hele interfacet for å få opp den aeotec gen 5 sticken. Før det var det ikke "add node" + flere valg som manglet (helt ny install av homeseer). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.