Xytron Skrevet 4. november 2018 Skrevet 4. november 2018 Når jeg kobler til HSTouch via MyHS så får jeg denne meldingen. "Connected, but unautorized, check username and password in settings and in homeseer setup. HJELP!! Siter
Moskus Skrevet 4. november 2018 Skrevet 4. november 2018 Du må legge til MyHS-brukeren under Tools -> Setup -> Network hvis den ikke blir lagt til automatisk. Siter
Xytron Skrevet 4. november 2018 Forfatter Skrevet 4. november 2018 3 timer siden, Moskus skrev: Du må legge til MyHS-brukeren under Tools -> Setup -> Network hvis den ikke blir lagt til automatisk. Det har jeg gjort. Men fungerer ikke allikevel. Andre forslag? Siter
Xytron Skrevet 5. november 2018 Forfatter Skrevet 5. november 2018 7 timer siden, Moskus skrev: Sjekk passord....? Det er også gjort. Til og med prøvd å lage flere nye brukere og passord. Får bare samme beskjed Siter
Moskus Skrevet 5. november 2018 Skrevet 5. november 2018 Da vet jeg ikke hva det kan være. Har bare vært borti de to alternativene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.