Xytron Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Vet det finnes masse forskjellige elektriske vokslys på markedet, men har noen prøvd å automatisere disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 1 time siden, Xytron skrev: Vet det finnes masse forskjellige elektriske vokslys på markedet, men har noen prøvd å automatisere disse? Ja, @Moskus har telys: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clio75 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Lurer på om[mention=2]moskus[/mention] kan dele hvilke telys dette er og hvordan han styrer dette [emoji7] Sent from my SM-G930F using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Jeg vet ikke om de jeg kjøpte er tilgjengelige lenger, men det er noe á la disse: https://www.ebay.com/itm/12-Pack-Flameless-Candle-LED-Tea-Light-Battery-Powered-W-Timer-Remote-Control/332676651727 ... og styres med IR og en Global Caché. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xytron Skrevet 9. november 2018 Forfatter Del Skrevet 9. november 2018 På 7.11.2018 den 22.16, Moskus skrev: Jeg vet ikke om de jeg kjøpte er tilgjengelige lenger, men det er noe á la disse: https://www.ebay.com/itm/12-Pack-Flameless-Candle-LED-Tea-Light-Battery-Powered-W-Timer-Remote-Control/332676651727 ... og styres med IR og en Global Caché. Men krever ikke IR en nokså direkte fri sikt fra sender til mottaker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 På 9.11.2018 den 20.08, Xytron skrev: Men krever ikke IR en nokså direkte fri sikt fra sender til mottaker? Jo. Nokså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.