Kubegutt Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Hei Når jeg går på min https://localIP for HomeSeer så kommer jeg inn uten login. Den sier jeg er logget inn som "admin", men om jeg prøver å kjøre en "log out"; så skjer det egentlig ingenting. Den "logger ut", men blir automatisk logget inn igjen. Hvorfor er det slik? Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 14 minutter siden, Kubegutt skrev: Hvorfor er det slik? Tools -> setup -> network -> No Password Required for Local/Same Network Login (Web Browser/HSTouch) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kubegutt Skrevet 6. november 2018 Forfatter Del Skrevet 6. november 2018 Aha, hva kjører dere her? Av eller på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 24 minutter siden, Kubegutt skrev: Aha, hva kjører dere her? Av eller på? Jeg kjører på, men bare for 127.0.0.1. Kjører også på en annen port enn standard og en HTTPS-proxy med Nginx foran. Nginx krever passord i stedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.