Linn85 Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Har Modem, trådløs del fra Altibox, Alarmsentral, NAS disk, Switch, Phillips Hue og IKEA lyssystem. Fordi jeg kjøpte Phillips Hue gikk jeg tom for porter på routeren og kjøpte sn switch. Har tenkt å rydde i evigheter, og fikk endelig gjort det. Ikke perfekt. Men greit nok? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn85 Skrevet 6. november 2018 Forfatter Del Skrevet 6. november 2018 Eneste grunnen til at stichen som er tapet oppå alarmboksen er slik er fordi den ikke ville la seg henge opp på veggen, ser litt teit ut, men siden det er bak sofaen er det bare jeg som vet om det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeVille Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Ikke perfekt. Men greit nok! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 7 timer siden, Linn85 skrev: Phillips Hue og IKEA lyssystem Hvorfor har du begge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Eg har veeeeldig lyst å anbefale at du får elektriker til å legge opp fleire stikkontaktar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Det er ikke panelovner han har koblet til. De trekker omtrent ikke strøm, så det vil nok høyst sannsynlig gå helt fint. Det sa i det minste branninspektøren til meg. Padder er fyfy, men kun hvis det er høye laster. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 3 minutter siden, Moskus skrev: Det er ikke panelovner han har koblet til. Jeg tror @Linn85 er «hun»... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn85 Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Yepp! Hunkjønn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 17 minutter siden, ZoRaC skrev: Jeg tror @Linn85 er «hun»... 10 minutter siden, Linn85 skrev: Yepp! Hunkjønn! Svært så våkne dere var, da! Jeg leser ikke brukernavn, tydeligvis. Da gjelder det å spille på oddsen. Akkurat nå er det 2 hunnkjønn av totalt 2093 medlemmer (yay oss!). Det er ca. 0,00955%... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teza Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Hadde også endel ting og tang bak sofaen tidligere, men har nå fått flyttet det meste opp på loftet, sammen med resten av rotet. Altibox, Telia, Telenor og Gardena er noe av det som skal samles her. Så fordeles alt via switch til veggpunkter rundt om i huset. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn85 Skrevet 8. november 2018 Forfatter Del Skrevet 8. november 2018 23 timer siden, ZoRaC skrev: Hvorfor har du begge? Kjøpte Phillips Hue på impuls, også har jeg bare spotter i hele huset, og da ble IKEA 400 kroner pæren rimeligere. Men IKEA er ikke like stabil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn85 Skrevet 8. november 2018 Forfatter Del Skrevet 8. november 2018 På 7.11.2018 den 7.26, DeVille skrev: Ikke perfekt. Men greit nok! ? Ikke hevdet det er perfekt heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn85 Skrevet 8. november 2018 Forfatter Del Skrevet 8. november 2018 Så vi er bare to damer? Så kjedelig! Skulle tro dette var noe flere damer kunne like! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 1 time siden, Linn85 skrev: Så vi er bare to damer? Så kjedelig! Skulle tro dette var noe flere damer kunne like! Som jeg vet om ut fra brukernavnet i det minste. De aller, aller fleste er nok hankjønn. Dette er noe damer kan like. Jeg tror min frue er nesten like avhengig av det som jeg, vi er jo vant til at "alt" skjer automatisk og lyset tilpasses oss. Så er det enkelt å sjekke at f.eks. vaskemaskin/tørketrommel er ferdig, om alle dører er låste, og så videre. Ja, til en praktisk hverdag! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeVille Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 10 timer siden, Linn85 skrev: Ikke hevdet det er perfekt heller Enig. Det var derfor jeg siterte deg selv. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn85 Skrevet 10. november 2018 Forfatter Del Skrevet 10. november 2018 På 8.11.2018 den 18.32, DeVille skrev: Enig. Det var derfor jeg siterte deg selv. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.