Teza Skrevet 9. november 2018 Skrevet 9. november 2018 (endret) Endret HomeSeer til alle rettigheter ved oppstart. Fikk da opp følgende feilmelding ved start: Samt 4 nye vinduer: Antar at de 4 vinduene ikke må være åpne for at HomeSeer skal kjøre normalt. Hvordan feilsøker jeg feilmeldingen? Endret 12. november 2018 av Teza Siter
Guahtdim Skrevet 9. november 2018 Skrevet 9. november 2018 De 4 vinduene kommer opp siden du antageligvis kjører i Developer Mode Sjekk om du har haket av som på bildet du finner hvis du følger linken https://forums.homeseer.com/forum/homeseer-products-services/system-software-controllers/hs3-hs3pro-software/hs3-hs3pro-discussion/97116-plugins-not-starting-hs3?p=984724#post984724 Den andre feilmeldingen tror jeg er fordi du mangler en katalog i den banen han beskriver. Der skal oppdateringer komme in. 1 1 Siter
Teza Skrevet 9. november 2018 Forfatter Skrevet 9. november 2018 1 time siden, Guahtdim skrev: De 4 vinduene kommer opp siden du antageligvis kjører i Developer Mode Den andre feilmeldingen tror jeg er fordi du mangler en katalog i den banen han beskriver. Der skal oppdateringer komme in. Vakkert, da er Developer deaktivert. Feilmeldingen kom en gang, ser det er opprettet en katalog som heter Zips, så antar noe har løst det problemet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.