presta Skrevet 9. november 2018 Skrevet 9. november 2018 Hei Jeg kjøpte i forbindelse med Black Friday salget hos Home assistant HS3 standard. I fra før har jeg HS RPI trail (30 dager). Nå som prøvetiden har gått ut så prøver jeg å legge inn den nye lisensen i HomeSeer. Dette bildet møter meg når jeg starter home seer: Her har jeg prøvd å legge inn - bare ny licenseID og passord fra mail - licenseID og passord fra mail + gammel licenseID og passord fra mail. Dette fungerer ikke. Noen som har vært borti dette? Siter
ZoRaC Skrevet 9. november 2018 Skrevet 9. november 2018 Tror ikke du kan legge inn en Standard-lisens på RPi-versjonen. Tror du må installere Standard-versjonen på RPi for at det skal virke. Men jeg er veldig usikker... Siter
Hillmar Skrevet 9. november 2018 Skrevet 9. november 2018 9 minutes ago, ZoRaC said: Tror ikke du kan legge inn en Standard-lisens på RPi-versjonen. Tror du må installere Standard-versjonen på RPi for at det skal virke. Men jeg er veldig usikker... Det stemmer! Jeg prøvde det samme, men fikk beskjed av support om å bruke full Linux-versjon med standard lisens 1 Siter
presta Skrevet 9. november 2018 Forfatter Skrevet 9. november 2018 Flott, takk for svar. Hvordan kjører HS standard på en rpi? Er det bedre å installere på en avdanka laptop med Windows i stedet? Siter
Moskus Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 Jeg hadde gjort det siste, men det er kun en personlig preferanse. Jeg kan Windows bedre enn Linux for jeg bruker det mer. Siter
presta Skrevet 12. november 2018 Forfatter Skrevet 12. november 2018 Ja, er akkurat det jeg kom frem til jeg også. Hadde et ønske om å teste Linux litt med RPi, men tiden strekker ikke til dessverre. Må bli når jeg blir pensjonist, om en tretti-førti år eller no. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.