Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å være sikker på å få lyst opp huset til jul med lys fra østen må en vel bestille snart. Er det noen her som har noen gode erfaringer med led kjøpt på enten eBay eller aliexpress?

Fancy musikkstyrt blinking får komme med tiden :)

Skrevet

Jeg brukte noen slike i flere år. Blinkende lys i mange farger!

... men så kikket jeg i koblingsboksen da et lokk falt av, og ble mer skeptisk, så jeg oppgraderte til DMX-styring:

• Like 2
Skrevet

Denne henger jeg meg på, bor høyt i bygdas eneste hus over 4. etg.

Har en terrasse på 5 meter med glassplater som er perfekt til å komme i lokalavisen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hahaha! Fantastisk! Må se om de finnes i 12V format.

Men det heter "laser". :P

Eller "en linse foran LEDs" som vi andre kaller det.  ;) 

EDIT: Men det finnes jo andre skikkelige lasere. Så kan du få politi og Avinor på døra ganske raskt. :D 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XR%26G+Waterproof+LED+Laser+Outdoor+Landscape+Garden+Xmas+Projector+Moving+Lights+.TRS0&_nkw=R%26G+Waterproof+LED+Laser+Outdoor+Landscape+Garden+Xmas+Projector+Moving+Lights+12v&_sacat=0

• 1 måned senere...
  • 1 år senere...
Skrevet
12 timer siden, DeVille skrev:

Har disse enhetene faktisk laser? 

Noen har, andre har ikke. Hvis du søker på laserlys på eBay, så er det stort set LED det er snakk om, ialllfall i den nedre skalaen av priser.

Synes det er rart at laserpenner er regulert herfra og til månen, mens "laserlys" ikke er. Det kan jo ikke være riktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.