Andreaz Skrevet 11. november 2018 Skrevet 11. november 2018 Kjell selger nå Tellus kompatibel bryter til 99,-Med julelys-tiden nært forestående, er vel dette et rimelig alternativ? Med tanke på at den er liten, så forhåpentligvis er det plass til 2 stk i et vanlig dobbel-stikk? Noen som har denne å kan bekrefte funksjon mot RFXtrx? https://www.kjell.com/no/produkter/elektro-og-verktoy/smarte-hjem/433mhz/fjernstrombryter/utenpaliggende-bryter/telldus-fjernstrombryter-3680-w-p50814 Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Shen Skrevet 11. november 2018 Skrevet 11. november 2018 2 stk i samme stikk går dessverre ikke.Disse selges også i pakke om 3 med fjernkontroll, sjekk prisjakt. Virker bra med rfxcom i Homeseer. Siter
backspace Skrevet 11. november 2018 Skrevet 11. november 2018 5 hours ago, Andreaz said: Med julelys-tiden nært forestående, er vel dette et rimelig alternativ? Med tanke på at den er liten, så forhåpentligvis er det plass til 2 stk i et vanlig dobbel-stikk? Hvis du trenger billig strøm plug som går i dobbelstikk så ville jeg har kjøpt IKEA sine til 150 kroner hvis du har støtte for Zigbee: https://www.hjemmeautomasjon.no/forums/topic/129-hva-har-du-kjøpt-idag/?page=34&tab=comments#comment-42079 Siter
Shen Skrevet 11. november 2018 Skrevet 11. november 2018 Enig, men er denne støttet i de forskjellige systemer? Siter
backspace Skrevet 11. november 2018 Skrevet 11. november 2018 Jeg kjører de via deCONZ (Conbee/RaspBee) som er støttet av flere systemer. Har selv Homeseer som virker fint med dette. 1 Siter
Shen Skrevet 11. november 2018 Skrevet 11. november 2018 Så bra de virker nå, mener det var noen problemer tidligere, ikke følgt med. Da skal jeg handle inn disse neste gang! Siter
Andreaz Skrevet 11. november 2018 Forfatter Skrevet 11. november 2018 Kan jeg kjøpe Conbee USB pinne å få den opp i HS?Blir jo en kostnad nå, pluss plugin, men enklere i fremtiden med støtte for flere protokoller [emoji846] Siter
ZoRaC Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 9 timer siden, Andreaz skrev: Kan jeg kjøpe Conbee USB pinne å få den opp i HS? Blir jo en kostnad nå, pluss plugin, men enklere i fremtiden med støtte for flere protokoller Ja, ConBee snakker med programvaren deCONZ (kan installeres på samme PC som HS). Plugin JowiHue snakker med deCONZ. Har kjørt det i over ett år, slitt småbugs og pærer som må «restartes» av og til, men stort sett bra. Hyppige oppdateringer av deCONZ og ConBee-firmware. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.