torstein89 Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Litt FYI: Kjøpte 2 stk NodOn wall switch på Finn som var veldig uresponsive og sendte video av dette til NodOn support. Fikk da beskjed om at det bare var å sende inn enhetene til dem slik at de kunne sende over nye på garanti. Bra support! Men håper at de nye bryterne er bedre. Sent from my COL-L29 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OMR Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 (endret) Funker de nye bedre? Jeg har 2 NodOn som bare ble helt borte fra kontrolleren. Mye styr med å melde de på igjen også forsvant de igjen noen uker senere... Endret 6. januar 2019 av OMR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.