torstein89 Skrevet 11. november 2018 Skrevet 11. november 2018 Litt FYI: Kjøpte 2 stk NodOn wall switch på Finn som var veldig uresponsive og sendte video av dette til NodOn support. Fikk da beskjed om at det bare var å sende inn enhetene til dem slik at de kunne sende over nye på garanti. Bra support! Men håper at de nye bryterne er bedre. Sent from my COL-L29 using Tapatalk Siter
OMR Skrevet 6. januar 2019 Skrevet 6. januar 2019 (endret) Funker de nye bedre? Jeg har 2 NodOn som bare ble helt borte fra kontrolleren. Mye styr med å melde de på igjen også forsvant de igjen noen uker senere... Endret 6. januar 2019 av OMR Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.