JohnMartin Skrevet 14. november 2018 Skrevet 14. november 2018 Lurer nå fælt på hva som har skjedd. Logget på serveren nå i kveld, og oppdaget da at sonos kjørte i et åpent cmd vindu. Etter å ha lastet ned og installert ukens oppdateringer, så starter jeg server på nytt. Når jeg da logger på, så ser jeg følgende: Samtlige plugins og whatnot i HS3 kjører åpent. Hva skjer? ? Siter
JohnMartin Skrevet 14. november 2018 Forfatter Skrevet 14. november 2018 Hmm.. I HSPI_ZWave.exe så får jeg forøvrig opp følgende: Node 42 og 43 er på batteri, så antar at det er feilmelding pga at de ikke er våkne. Men resten, 3,18,24 er på strøm. Og når jeg tester Z-Seer+, så får jeg ingen tapte pakker.. Kommer jo noe godt ut av å se alt som foregår i bakgrunnen.. Blir enda mer forvirret ? Siter
aleks Skrevet 14. november 2018 Skrevet 14. november 2018 Alt kommer i hvert fall til hvis debug mode er krysset av i plugins. Fjern krysset i plugins og restart HS så forsvinner de 1 1 Siter
JohnMartin Skrevet 14. november 2018 Forfatter Skrevet 14. november 2018 1 minute ago, aleks said: Alt kommer i hvert fall til hvis debug mode er krysset av i plugins. Fjern krysset i plugins og restart HS så forsvinner de Takk. Ser rett og slett ut at jeg har kommet borti Developer Mode uten at jeg har merket det.. Slo av Developer Mode under plugins, så forsvant de etter en restart ? 1 Siter
hflatoey Skrevet 15. november 2018 Skrevet 15. november 2018 (endret) Haha, har alltid hatt masse cmd vinduer oppe, viste ikkje at det var mulig å slå det av, takker aleks og JohnMartin Endret 15. november 2018 av hflatoey Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.