BME Skrevet 18. november 2018 Skrevet 18. november 2018 Er det noen som har fått til å kjøre events, stemmestyrt, gjennom Google Home på norsk? Hvilken kommando brukes i så fall? Har prøvd kjør, aktiver og start... Siter
Actibus Skrevet 18. november 2018 Skrevet 18. november 2018 Tror du må lage en virtuell enhet som igjen trigger eventet. Siter
BME Skrevet 18. november 2018 Forfatter Skrevet 18. november 2018 Video-presentasjon av Google Home plugin, på engelsk, sier de at det kan gjøres ved å legge voice command på selve eventen og så si run eller activate foran dette. Ønsker tilsvarende på norsk. Siter
lilfire Skrevet 18. november 2018 Skrevet 18. november 2018 Kan aktivere event med å si "Aktiver" og voice command Et eksemple som jeg har lagt inn for testing hos meg selv Da kan jeg si "Aktiver blått lys" så trigges eventet. Om jeg har flere event med voice command "blått lys" trigges disse også. Videre kan jeg legge de til i rom i GH og da si "Aktiver blått lys på badet" for å kun trigge blått lys på badet. 1 1 Siter
Actibus Skrevet 18. november 2018 Skrevet 18. november 2018 Se der, aldri for gammel til å lære noe nytt ?? Siter
BME Skrevet 18. november 2018 Forfatter Skrevet 18. november 2018 Bilder sier mer enn 1000 ord. Så nå at jeg ikke har fått krysset av for include as voice command. Det hadde de ikke med i videoen ? Siter
Frankis78 Skrevet 18. november 2018 Skrevet 18. november 2018 Fungerer Google Home kun med mobil appen som tale assistent? , eller må man ha en Google Home høyttaler? Jeg har prøvt å legge til homeseer som system, og den linker systemet, men hopper bare tilbake til startsiden i Google Home uten at systemet er lagt til. Siter
lasseruud Skrevet 18. november 2018 Skrevet 18. november 2018 (endret) @Frankis78: Hvis du prøver å linke Homeseer og Google Home og ingenting dukker opp er det som regel enten at 1) Du har ingen enheter merket med "Voice command" 2) Du har altfor mange enheter merket med "Voice command" Som standard settes det aller meste med "Voice command" på, så mest sannsynlig det siste. Spoiler Begynn med å fjerne "Voice command" på alle enheter, deretter skrur du på noen av gangen på de enhetene du faktisk vil styre fra GH. Tips: Merk alle enheter og velg "Disable voice": Spoiler Endret 18. november 2018 av lasseruud Siter
Frankis78 Skrevet 18. november 2018 Skrevet 18. november 2018 14 minutter siden, lasseruud skrev: @Frankis78: Hvis du prøver å linke Homeseer og Google Home og ingenting dukker opp er det som regel enten at 1) Du har ingen enheter merket med "Voice command" 2) Du har altfor mange enheter merket med "Voice command" Som standard settes det aller meste med "Voice command" på, så mest sannsynlig det siste. Skjul innhold Begynn med å fjerne "Voice command" på alle enheter, deretter skrur du på noen av gangen på de enhetene du faktisk vil styre fra GH. Tips: Merk alle enheter og velg "Disable voice": Skjul innhold Jeg hadde alle med Voice command, men da hang den seg opp, så skrudde jeg av alt og aktiverte kun 1, og nå er linkingen kjapp, men ingenting vises. Det står 0 enheter lagt til i Google Home appen. Jeg har ingen Google Home enhet enda, men trodde det skulle gå å legge til i appen uansett? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.