larskheg Skrevet 19. november 2018 Skrevet 19. november 2018 Hei! Takk for hjelp på forumet tidligere! Jeg prøver å programmere en scene i Fibaro slik at når vi trykker på den, skal ovnen skrus på, og så skrus av automatisk etter 4 timer. Siden scenen skal aktiveres manuelt har jeg derfor stilt den inn slik bildet viser. Når jeg starter scenen får jeg beskjed om at scenen er utløst, men får ikke beskjed om "transfer ok" til termostaten slik jeg får på de andre scenene. Er det noen som kan hjelpe meg? På forhånd tusen takk! Siter
larskheg Skrevet 28. november 2018 Forfatter Skrevet 28. november 2018 Hei! Er det noen som evt vet hvor jeg kan få hjelp på internasjonale forum? Siter
Moskus Skrevet 28. november 2018 Skrevet 28. november 2018 Hva med https://forum.fibaro.com/ hvis du må...? Siter
RobertL Skrevet 3. desember 2018 Skrevet 3. desember 2018 (endret) Hvilken termostat er det du har ? Er det Heatit kan du jo forsøke noe slikt: Endret 3. desember 2018 av RobertL Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.