Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på Fibaros utgave, men det ser ikke ut som om den kan pauses fra systemet. Jeg har CLSF LM-101LB i hele huset (den nye typen, som kom etter feilen på den første) i alle rommene i huset, med seriekoblingen delt i to soner - utleiedelen og vår egen del, og én varsler fra hver sone i sentralt den andre sonen. Problemet er i utleiedelen. Den i stua/kjøkkenet (åpen løsning) blir lett utløst både av matlagning og av når det legges ved på peisen. Så jeg kunne tenke meg å ha en dobbeltbryter på veggen som koblet ut varsleren i en viss tid, for eksempel 20 minutter og to timer, avhengig av hva som skal gjøres i rommet. Kan noen anbefale en varsler der man kan sende et sånt signal fra styringssystemet i huset, og ikke er avhengig av å gå opp på en stol og trykke på en knapp på varsleren?

Skrevet

Hvis det i det hele tatt fins, da... Jeg har søkt til øyet ble stort og vått, men uten å finne noe sånt. Jeg kunne selvsagt modifisert en av dem jeg har ved å lodde på strømkabel til kontaktpunktene for batteriet og så bruke en 9V strømforsyning med en Z-Wave-plugg som er programmert til alltid å stå på hvis strømmen blir borte og kommer tilbake. Men jeg liker ikke å fikle med ting som har med sikkerheten å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.