ABL Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Hei. Jeg skal ha solskjerming på et vindu i stua, så lurer jeg på hvilke løsninger som finnes for å automatisere dette? Jeg bruker Futurehome så vil helst at det er noe som kan kobles til en Fibaro roller shutter 2, går også an å ta det via ifttt om dette er eneste utvei. Har fått pris av markisemannen på 15 000,- på plissegardin med motor, men dette blir nok litt mere enn det jeg er villig til å betale for å få det automatisert... Har sett litt på MOVE fra Teptron, men ser ikke ut som denne går an å kombinere med ifttt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 14 timer siden, ABL skrev: Har fått pris av markisemannen på 15 000,- på plissegardin med motor, men dette blir nok litt mere enn det jeg er villig til å betale for å få det automatisert... Jeg går for Luxaflex. Det gir mer kontroll men er også hakket billigere. Fremdeles fort 8-10.000 for et vindu med grei størrelse...' https://www.hjemmeautomasjon.no/forums/topic/3583-luxaflex-powerview/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymsetjenesta Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Har det skjedd noe mer på dette feltet siden denne var postet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Hva hadde du tenkt skulle skje...? Vi er akkurat nå i ferd med å bestille Luxafles, får dem på nyåret. Men ellers er mye likt som før. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 1 time siden, Moskus skrev: Vi er akkurat nå i ferd med å bestille Luxafles, får dem på nyåret. Good, da gleder jeg meg til gardinSEER. Jeg er strålende happy med mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 4 minutter siden, Erling skrev: gardinSEER LuxaflexSeer. "Gardin" oversettes så dårlig til engelsk... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.