Kubegutt Skrevet 20. november 2018 Skrevet 20. november 2018 Ser ut til å være veldig bra, og ikke minst, konfigurerbart iht ulike brukergrupper. Anyone? Erfaringer? Siter
Sture00 Skrevet 25. november 2018 Skrevet 25. november 2018 Har brukt det over ett år nå. Veldig fornøyd. Har to nettbrett som står på 24/7 med info og knapper for de rommene de står på. Veldig enkelt å sette opp. Litt usikker hvordan de tar betalt nå. Tror det er måneds betaling for nye kunder. Siter
Johs. Skrevet 25. november 2018 Skrevet 25. november 2018 Bruker den også, lett å sette opp. For meg som har flere nettbrett hengende rundt, er muligheten til eksportere og så importere oppsettene mellom brettene en stor fordel i forhold HomeSeer Mobile Beta foreløpig. HSTouch er jo mye mer konfigurerbar, men for meg ble det for mange valg, og for komplekst. Siter
TomB Skrevet 10. desember 2018 Skrevet 10. desember 2018 Jeg bruker Imperihome på iPhone, og den fungerer til mitt bruk helt OK. Det jeg ikke liker med den for pad-bruk er at det ikke er dimming av konsollet, men at skjermen låser seg etter timeout som normal. Da må man jo unlocke skjermen før man kan trykke på den, og det er tungvint. Det er ikke det samme på Android forstår jeg, der kan man dimme skjermen og bare trykke på den for å ta den i bruk igjen. Jeg betalte for Pro versjon, det er ikke månedskostnad, men det er også en premium type abonnement som jeg egentlig ikke helt vet om gir meg noe ekstra. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.